niedziela, 20 kwietnia 2014

Cześć !

Mam na imię Wiktoria i jestem piętnastoletnią uczennicą gimnazjum. Kocham czytać książki. Interesują mnie pozycje  o różnorodnej tematyce, poczynając od książek młodzieżowych (fantastyce, science-fiction) i kryminałach,  przechodząc przez biografie, a  kończąc na książkach historycznych.

Moimi ulubionymi autorami są m.in. Maggie Stiefvater, Cassadra Clare, Agata Christie, Dan Brown, Stephen King...
.  
Gdyby ktoś powiedziałby mi półtora roku temu, że będę lubiła czytać książki wyśmiałabym go Wszystko zaczęło się się od prezentu gwiazdkowego...
Pomysł na założenie bloga przyszedł nagle i spontanicznie ; )


Mam nadzieję, że moje prace i  ten blog się wam spodoba i będziecie zaglądali tu częściej ;)


~~ Wiktoria <Fairy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz